4 com

khas untuk pencinta2 kucing(bhgn 2)

this is my 2nd entri that i dedicate especially for cat lovers..so...gembira enjoy....































tammat sudah~~~

Free Signature Generator

0 com

dESign DAy 14-10-2009

salam kawan2...d kesempatan ni..nak ucap happy diwali to all malaysian..kita 1 malaysia..so,sume kena sambut r..xkisah r secara langsung atau x.hehe..malas nak bebel pjg2...so..

utk entri kali ni..nak tunjuk pasal design day pada 14/10 yg lalu....da gmbr2 da vid2 yg menarik..so..tgok ek.. =P




ni vid yang sempat d buat...



ni plak vid yg group aku wat utk design ni...(model murahan je guna)huhu...



dan ni antr gmbr2 yg de..skit je de...saksikan ek...













Free Signature Generator