HP ku HP mu Jua

Salam to all my friends...sudah lama xbercoret rasanye dalam ni..so...nak jinak2 le balik tulis2 ne..so maaf le klu de silap ke hape ke.. =)

maaf le sbb tajuk 2 agak menggurutu menyentuh jiwa...bukn pe..nak cite pasal pengalaman pasal hp...

pernah x hp korang hilang??pernah???bagos le...same le ngan aku...korang brapa kali??aku xde le bnyk...2x je...he...so..nak cite secara ringkas mcm ner ley hilang...

KALI PERTAMA
hp tu hp pertama ku...mak aku yang kasi hp 2...yg ley hilang 2...time 2 hr jomaat..aku n sorang kwan aku ni pegi kedai hp sbb nk usha hp kt die...time kami dok usha hp..da orang dok usha kami...xsedaq pon kami..so..member aku ni pon beli la hp n-gage QD...(da g ka hp 2?)...time nak kuaq ni..kami kuaq laju2 la..bajet nak g semayang jomaat..tetiba da 2 brader ni dtg tepuk bahu aku n kwan aku...dia tnya pasal adik dia..dia tuduh aku n kwan aku blasah adik dia...dia sugoh kami g jmpa adik dia kt umah depa..

aku tolak la pelawaan 2 bnyk kali sbb aku xbelasah pon adik dia..tapi tetiba macam mana mmbr aku sugoh ikot ja..so..kami jalan la kaki kononnya nak p umah brader 2...tah cam ne..aku jalan ngn sekoq brader n mmber aku yg ngekngok ni jalan ngn sorang g...

sbnrnya aku pon xtau nk jelaskan mcm mana hp 2 ley ilang..sbb klu aku gtau..korang musti berguling2 sambil menepuk tngan..hehe...nak dijadikan cita...dia amik hp 2 time aku leka sbb dia pukau..pergh....pukau pakai asap rokok..nasib bek dia amik hp ja..yg len2 dia xamik..tidak habis la aku..huhu....
pukau???must korang xcaya..aku pon xcaya mcm mana dia wat..tp mmg btol la...

so..moral of the story;
- hr jomaat jgn jalan2 p tgok hp..dok uma ja...
- pakai spender terbalik(elak pukau) ; ni bkn aku yg reka2..org2 tua yg kasi tau..sejauh mana kebenaran??test r...aku xpkai terbalik pon..aku xpakai langsong..haha..(gurau je)...

so..tq sbb sudi luang masa baca kisah sedey aku ni...

(kisah satu g..nnt aku tulis..da lewat r..sok kije... :p)

c u..




3 comments:

ikanbilis | March 25, 2010

camtu pun leh jadi na... haish...

no phone org lain jgn lupa backup!

izanuddin | April 29, 2010

tu le ikan bilis..
hilang sume no..sian kt mmbr2..
lama xkontek..jumpa kata lupa kwn..hehe..
=)

SitiMashitahSaidin | September 03, 2010

btoi2....
ada gak dengar petua tuh~~

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk