sekadar tajuk

salam kepada kawan2 yang sudi membaca belog ku ini...
hadirnya driku untuk entri kali ini hanyalah sebagai pengubat rnduku untuk menulis coretan yg xsberapa dalam blog usangku ini..(skema plak ayat)

balik kepada asal....toing3...

ak sbnrnye dah hampir lupa do pasal blog aku ni..sehinggalah dua hari lalu..da seorang hamba Allah telah bertanya kepadaku tentang blog aku ni...pergh...gua ada blog rupanya...hatiku berdetik...gua lupa..haha..bodo kan??

bukan sngaja nk lupa blog ni..mayb bz ngan part time job as a rider kot...he..aku rider skunk..kulit da tinted..xyah pakai carekool ke carefree ke mende...hehe..

aku xbrani nak janjikan entri2 lepas ni..sbb aku agak kebuntuan idea dalam pnulisan blog ni..ak dlu awal2 wat blog ni..saje je..skunk da rasa cm malas plak..tp apapon..ak akan cube r..demi blogku ni..hidup blog...

so..for those yg sudi lawat blog ni..thx ek..n tngalkan footprint ada d sblh ek..ak akan lawat kembali...insyaAllah...


Free Signature Generator

0 comments:

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk