fiNaL oh fiNaL

salam kembali..
ini mungkin entri aku yang terakhir utk sem ni..
mungkn k..xkompom ag..
klu da cite bagu aku akan cite...
tapi mungkin yg terakhir sem ni..
final oh final..
bukan aku aje yg dok mengeluh...malah kwan2 aku pon dok ngeluh..
ye r...da xlama da final..
sbnrnye..tarikh entri ni ditulis..sok 2 da stat..
huhu..adakah aku dah sedia??
am i??insyaAllah..
nk final ni..bnyk sgt dugaan yang menimpa diri aku..
bnyk sgt...study pon kdg2 je masuk dalam kepala ne..
ya Allah...tlg lah hambamu ini...
sni aku sdiakan waktu final aku..
saje je nk kasitau kt kowank...

14/04/09--numerical methods
18/04/09--mechanics of machine
20/04/09--technical communication
24/04/09--fluid mechanics
27/04/09--microprocessor..

must hampa ingat aku dok carut pa kt atas 2 kan??
2 la final paper aku..
doa2kan aku k...
salam

0 comments:

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk