Jer...Awat??

salam..
maaf tetibe je tulis entri..
=)
bukan nyer ape..
aku skunk ngah tension..

smnjak stat jer final...
bnyk sgt msalah..
bnyk sgt2..
cth nyer...hp aku di hempuk oleh orang...
aku tension..tension2...
maaf la..
xtau la berapa lama aku boleh tahan..
harap boleh r tahan shngga habis final...

aku ni..
klu da final..
mmg tension..
asyik pikiau je...
pikir psal exam r..bkn psal ape..
final je..aku jadi nescafeholic..
final jga..jrawat akan tmbuh mcm cndawan tumbh pas ujan..
tension2...

skunk time aku tulis entri ni..
d kiri aku ada neskape..
aku bncoh tadi..
aku xley hdop tnpa neskape..
aku tau..kafein xbagoih..
tp nk wat mcm mana kan??da ske..
gpon..bnyk hr da aku tdo 2jam plg lama..
sbb kafein pnya pasal..
skunk aku derita sakit kepala..
tapi apa aku kisah..
paper berikutnyer..sok..24/04/2009..
aku bagu cover 50%...
tension2....
pening kepala sbb asyik makan neskape..
nasik da xsntoh brapa hari..
xde selera..
selera tinggalkan aku..g mana tah...

ble final jgak..
jerawat..mcm sial je..
bnyk naik kt muke..
aku bagu je bilang tadi..
ada 4 jerawat bagu..
ni sbb pkir masalah..
bkn masalah final je..
bnyk ag masalah yg xley d nyatakan kt sni..
=(

skunk ni..
ada sesapa yg boleh kasi nasihat kt aku,..
klu xley..xper..
aku ley survive ag..
n i will survive.. =)

k la..
nk out da..
salam..
c u when i c u.. =)

1 comments:

hanieymhamzah | April 24, 2009

sbr je r syg.
dh nk abis dh.
lps ni dh ley huhahuha =p

ouh..
hp kene hempuk?
ingt hancur berkecai2 sbb jatuh time amik gmbar lucu dan lucah kt facebook tuh :)

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk