Sandu!!!!

sandu???hum..perkataan 2 dtg dr perkataan sayang + rindu..aku mmg da biase cmpor due2 ayat jadi satu..itulah aku..berbalik kepada tajuk...

Aku sandu utk tinggalkan sem ni..mungkin akn ku temu ag kawan2 aku....aku takot akan tewas dalam perjuangan sbgai pelajar di alam universiti..kepada senior2 thn akhir..jaga diri anda baik2..ketemu ag kalian..igt sama kami d sni..bawa nama U ngan bangga k..

aku sandu jugak utk tinggalkan hostel yang aku diami skunk..hostel emeralad park..ini disebabkan beberapa faktor..he..akan hilang r awek2 mmu kiteowang..slalu nye malam2..b4 study..kami cakap seberang blok je..ayat die bunyi cm ni.."hoi pompuan blog sebelah, wat per"...adus..mmg akan ku sandu r dorang2 d sana..ketemu kalian ag ye nant..

utk entri kali ini..aku tulis sikit aje..sbb ramai xske baca.. =) so...aku sandu akan kalian sekalian.. (semasa entri ni d tulis, penulis da ade kat luar melaka)


k la..c u later...



p/s ; gmbr ni gmbr poyo penulis utk jadikan bahan kutukan sume pihak..ahak23..

6 comments:

miss AIN | April 30, 2009

hahaha..
xbek kutok...
lalala~~

m.izanuddin | April 30, 2009

-miss ain-

kutok depan2 ni bagos skit dr kutok belakang...hehe.. =)
dosa pon da d kurangkan 50%..yo la 2..he

miss AIN | April 30, 2009

wat mase ney tamo kutuk ag..
smpn dulu bnyk2!haha..pis!

hanieym | April 30, 2009

"gmbr ni gmbr poyo penulis utk jadikan bahan kutukan sume pihak"

hahahahaha~
anda memberikan saya hiburan seketika setelah kepala agak biol disumbat dengan pelbagai fakta.

ang | April 30, 2009

gambar poyo...
zan mmg poyo...
hahahhaha;p

m.izanuddin | May 01, 2009

-miss ain-

yerker??haha...xpe2...smpan ek...jgn xsmpan plak..

-hanieym-

bagos..ketawa 2 penawar segalanya..klu ketawa bnyk sgt..nahas 2.mayb da biul..haha

-ang-

makasih ang..
mmg zan poyo..kih3..
=)

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk