mY pReseNtaTiOn

pada tarikh 12.02.09 yang lalu..aku dan kawan2 telah mempresent hasil kerja kiteorg..
he2...must korang sume blur ag kan..k la..
meh aku start dari awl..
r u guys ready??
=)
sem ni aku kena amik technical communcation 2..ala, pelajaran 2 mcm bhs ingris r kot..bnyk nk kna tulis2, nk kna cakap..agak bosan..but quite interesting r.. =)
so, masa minggu pertama..teacher da bagi kumpulan masing2..bukn bagi r...kna plih sndr..
aku nk troskan jer ngan group member masa aku amik tech comm 1..tp alih2..kna r tmbh sekor ag..
nk wat mcm mana kan?amik jer r walau xrela.. =p (jgn mrah sape yg terasa)..
tapi ok gak..budak 2 pndai wat keje..(yerker pandai??agak r..)
bawah ni de r gmbr2 budak2 group aku...nk tgok??xnk tgok pon kna tgok..sbb aku da ltak..kuank3..


yang ni..zul...die ni rajin..(rajin koT!!!)


ni yazid..die ni jenis go with the flow je..bgos3. =p

yang ni fauzan a.k.a kecik..die ni la group leader kiteowang.. =)

yang ni man...(no komen)... =P

ok...smbung ngan cite kite ek..kiteowang buat pasal car wash..mana yg lagi bagus..conventional or machinized??hak3...xnk r cite dalam ni..tobat bangang kowank buhsan kan??idea 2 dtg dr yazid..die yg kasi idea masa kami dok brainstrom masa awl2 nk kasi idea..bnyk kasi idea..80% idea dtg dr man..alih2, kami plih jer yg yazid nyer..sbb man ni..xsedar dri skit..nk wat yg bombostik..hak2..nant takot jadi plastik r plak..=p (man, jgn mrah ek...)

lepas 4minggu kami wat report pasal car wash 2..tibalah masa nk present..must cakap ingelis r..
=) tergeliat lidah aku n kwan2..cakap jer r...
aku kna start dlu..so, cakap jer r...merapu, merabai..merata2 r lagi..mmg best r..
pas2, c ktua kite..next c zul...next c yazid n lastly.................bagu r man.. =)

dalam bnyk2 org 2...ade yg cakap lama gler..kami dberi masa 15m jer..
org yg cakap plg lama diikuti seterusnya ek...
1st = zul...
2nd = op couz r aku..
3rd = kecik
4th = yazid
5th = man

ha3...memang masa nk habis masa 2..mmg best r,..sbb zul amik masa terlalu lama utk cakap..c man berpeluh2 utk tnggu turn die..maklum r..plg last..pas 2, yazid amik alih..nsb bek mamat 2 pndai curi masa...die cakap kejap je...pas2,kasi pada man...n nk tau man cakap mana??
hak3...korang must xnak tau kan??he..cakap mcm peluru..piu4...nsb bek r teacher paham..

ha2..lega r da hbs presentation...
skian, jumpe ag...
=)

snyum skit bah... =P

0 comments:

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk