rumah sewa

salam sume..
aku dalam dilema r skunk sbb nk cari rumah sewa untuk sem depan...
ooo..lupe..ramai yg xtau u aku ni mcm mana kan??
aku cer skit ek dalam ni...

u aku ni ok jer..
aku sem 1 sampai sem 4 kna wajib stay kt hostel..
hostel die boleh thn r bosan die..
aku sem 1 n sem 2 dok kt bunga raya...sem 3 aku kt murni n sem 4 aku kat emerald park..
dalam 5 bntang....
bunga raya= 3star
murni = 1star
emerald park=4star

ha3..bukan nk mengomplain...yer r..busan dol..but alhamdulillah r..sem ni dapt umah best..kt emerald..da r ngadap pompuan dr mmu..hehe..
ley r cuci2 mata skit...=p
nakal ek aku ne??
hahaha....
laki mana xske tgok kan??
pakcik korang pon ske ngok kan??
=p

ok..balik pada topik asal,..
sem depan kna duk umah sewa..
so, aku ni pening r...
nk cr umah mcm mana...
aku n kwan2 aku ada 9 org sumenyer..
nk cr umah yg slesa r..

tp xtau r...
ley ker dpt kt melaka ne??
ada kol2 r aku ek???

thanks 4 ur time 4 reading this

0 comments:

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk