penawar h1n1..insyaAllah..

salam kawan2...bertemu kembali...gmbr kt atas 2 cara2 nak cegah...yang akan ku sajikan sekejap lagi ni...cara2 nk ubati klu korang da de h1n1..insyaAllah...
kite usaha..Allah tentukan...ni pon aku dapat dr member2 aku...die sugoh aku hebahkan..so, aku hebahkan r..ok kan?? =)

klu ade terkena simtom H1N1...ade usaha boleh buat...

  • 1st thing selawat 3 x, doa dn taawakal...dr kwn atas kwn...
  • minum air susu
  • makan mknn berasas buah...
  • mkn atau minum fresh blended 6 biji epal ijau dn oranges(ade kajian mengatakan boleh matikan atom H1N1 tuh,yeke??)usaha saje Allah yg menyembuhkan...
  • jgn lupa usaha minum air bnyk2
  • bacaan yasin dan lain2 surah yg berkenaan...
  • usaha lg mkn mknn sunnah...kurma, kismis, madu, habatussauda dn lain2...
hum...2 le serba sedikit..aku pon xpasti kesahihan die..pasni jgn fire2 aku plak r...klu jiran punye bapak sedara belah tokwan tiri korang kena h1n1..n korang da cube sume bnda kt atas..tp still kiok..jgn marah plak..kite usaha..Allah yg tentukan..
bak kata sorang kawan aku, Zul..klu bnda nak jadi..jadi r..huhu..

ok, renung2kan dan selamat beramal..aiseh..same plak...lu pikaiq r sndr..hu2..
salam..

0 comments:

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk