hidangan untuk tngahari..

motosikal nye pasalblogger-emoticon.blogspot.com

pada satu hari ade sorang budak sekolah darjah satu..nama dia rizal(bukan nama sebenar)Dia hendak melintas jalan,tapi mak dia pesan kat dia kalau nak lintas jalan tengok2 kereta kiri kanan dulu,kalau jalan dah tak de kereta baru lintas.Rizal pun tengok la kiri dan kanan kereta dah tak de.Tapi tiba2 dia nangis lak.Pastu ade le dua org polis yg lalu kat situ:
Polis : Kenapa adik nagis ni?
Rizal :nak lintas jalan
Polis :ok adik my pakcik tlg adik lintas jalan
tiba2 adik tu nagis lagi kuat polis dua org tu pun heran kenapa adik ni nangis lagi kuat.Jadi polis tu pun tanya kat adik
Polis :kenapa adik nangis lagi ni
Rizal : mak pesan kalau nak lintas jln tengok kereta kiri kanan dulu,tapi kat jalan ,motor je yg ade jadi macam mana nak lintas jalan...

nenek dan coklat hazelnut
blogger-emoticon.blogspot.com

kasim (nama samaran) bagitau tunang dier minah (juga nama samaran) teringin nak jumpa nenek minah. Satu hari, minah berkesempatan memperkenalkan kasim kepada neneknya. Sambil duduk menunggu, kasim mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk. Nenek minah keluar lalu kasim bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, "Maaflah nek, abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi."
Dengan selamba ala salesman budak-budak pakai tie jual calculator, nenek minah berkata,
"Takpe, minah memang suka sangat bawakan nenek coklat kacang hazelnut ni. Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya. Kacangnya nenek tinggalkan kat mangkuk tu."
kasim "!@#$%*()"...
sakit jiwa
blogger-emoticon.blogspot.com

seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka ayam akan memakannya. Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah pulih ataupun tidak.
Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?
Lelaki : Ya doktor.
Doktor : Siapa kamu sebenarnya.
Lelaki : Saya ini manusia doktor.
Doktor : Ya ke? Bukan jagung?
Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.
Doktor : Kamu takut dengan ayam?
Lelaki : Tidak doktor.
Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.
Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.
Doktor : Apa dia?
Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia.
Doktor : "??$$??"

4 comments:

RiZaL HaShiM | September 04, 2009

hahahaha...
sesuke ati ko je ek pakai nama aku:-p

izanuddin | September 04, 2009

haha..
lex r rizal...
nak promote ko je..
best x soaln td??
hehe

NahDaTuLIzaH | September 04, 2009

hehehe...
lawak la...
ilang tensen keje...
hehehe

izanuddin | September 05, 2009

makasih...nntkan
sambungan hidangan tngahari kedua plak k..
=)
i'Allah..he

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk