what would u do if............

Emo Comments For Hi5


1. Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:
"Tunggu bas ke?"

Anda harus menjawab:

"Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat pulak hari nie ye"

Emo Comments For Hi5


2. Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanyer:
"Kau nak mandi ke ?"

anda harus menjawab:

"Taklah aku nak pi main layang-layang kejap, kao nak join?"

Emo Comments For Hi5

3. Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:
"Aik? Tulis surat nampak?"

Anda harus menjawab:

"Oh ye ke? Aku tak prasan ah... tangan aku bergerak sendiri"



4. Anda sedang makan nasik dan orang tegur:
"Makan nasik?"

Anda harus menjawab:

" Mater ko bute ke haper? Kan aku tengah minum teh ais nie?"

Emo Comments For Hi5

5. Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer:
"Baru balek dari keje?"

anda harus menjawab:

"Taklah, saya dari rumah, nak pi kerjer lah nie... opis saya dah pindah kat rumah.. dan rumah saya dah pindah kat opis"


6. Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan anda menegur:
"Eh kau sibuk ke?"

anda harus menJawab :

Takyah jawab, peratikan muker dia pastu kompang siket pipi dia.

Emo Comments For Hi5

7. Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:
"Eh citer melayu ke?"

anda harus menJawab:

"Bukanlah, nie kan citer Otromen Toro menentang Raksasa dari Planet X... ko tunggu jap nanti otromen kuar r".


sekian....

Emo Comments For Hi5



2 comments:

syaf | September 02, 2009

siot jer....

izanuddin | September 02, 2009

nape plak siot??
hehe..
tulis pe yg terpendam jerk..

Post a Comment

SiLa la mEngKomeN yERk